tirsdag 11. august 2009

det vanlige ;p

I dag , har jeg vell gjort det vanlige , ikke så mye xD men det sier jeg vell vær eneste gang , også skriver jeg egentlig ganske masse ;L men jeg kan vell fortelle hva jeg gjorde i dag også da , siden dette er min blogg, og jeg skal skrive om mitt liv vær dag ( selv om det ikke er vær dag jeg gjør det ) .

jeg våkna i halv 8 tia :S da kom katta inn og sleika meg på armen :C i tillegg snakka pappa og malin i stua før pappa reiste . jeg ville helst sove igjen , men da klokka ble 8 fant jeg ut at jeg ikke kom t å såvne , så jeg sto heller opp og så på tv med malin . da malin hadde reist ( t sommerland ) henta jeg dataen og satt på den . det var ikke særlig mange på så tidlig , men etterhvert kom det da flere på . da klokka var ca halv 1 , eller noe i nærheiten gikk jeg og kledde på meg . jeg brukte ganske lang tid siden kristine kom på msn , og mens jeg stelte meg løpte jeg fram og tilba fra badet t dataen , og omvendt mange ganger mens jeg holdt på å stelle meg . tilslutt var jeg da ferdig , og satt meg å så på tv igjen ( seff med dataen på fanget ) . jeg så på oth , og home and away , og etterpå kom mamma hjem. ho skulle på kid , så jeg ble med siden jeg måtte ende innom elkjøp også . jeg skulle se om dem hadde one tree hill sesong 4 og 5 , og hva det kosta . vi reiste da , og da jeg kom på elkøp lette jeg lenge , men fant det ikke . like før jeg ga opp, så jeg sesong 5 av one tree hill . de hadde ikke sesong 4 der ( jeg så den i hver fall ikke. ) den kosta 699 , noe jeg ikke hadde nå , jeg er jo helt blakk. jeg får nok vente en måned , så får jeg råd :D vi reiste hjem igjen , og da jeg kom hjem satt jeg meg så klart på dataen igjen . litt etterpå reiste jeg t kristine <3 hos kristine satt vi på dataen og så på tv ( som er en vane for oss ) xD jeg var der til litt før 11 , da jeg ble henta .

nå sitter jeg på data'n , og her har jeg nok tenkt og sitte t jeg legger meg ;p
men vi blogges ;*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar