onsdag 5. august 2009

kristine :D <3

i dag har jeg vært med kristine =) <3( vanlig . ihverfall ikke uvanlig xD ) ho kom først hit, og vi satt oss på dataen ( også vanlig ) vi snakka litt med folk og sånn , før vi slo av dataen. man kan jo ikke sitte på dataen hele tiden xD vi så litt på tv ( om det er noe bedre) før JEG bestemte at vi kunne gå på butikken og kjøpe is :D så vi reite t butikken og kjøpte is. vi kjøpte new dream , som vi har gjort de siste gangene nå , men denne gangen tok vi heller sjokolade, isteden for karamell. jeg kjøpte også et topp blad ( det nye så klart ) :D vi gikk til barnehagen for å spise is ( jeg tror det er vårt faste issted xD ) vi satt oss ned på benken, og så i topp bladet. da vi kom til mona og mikkel , bestemte jeg meg for å lese alt som sto der . ( grunnen til at jeg leste var fordi jeg heter mona ) kristine bestemte at vi skulle sette oss i et sånn dere greie, og lese xD der var det sannete... vi lesta alt, og spiste mesteparten av isen før vi reiste. jeg fant ut at jeg hadde veldig lyst til å ringe på og stikke av , så jeg ringte på til huset til patrick ( håper han ikke leser dette ) og vi løp fort. vi kunne se at mora til Patrick kom ut , og da jeg ikke så om ho gikk inn igjen , spurte jeg kristine. men det eneste jeg fikk av henne var at ho begynte å løpe. jeg trodde ho kom etter oss, så jeg løpte etter. men når vi var nede sa kristine at ho ikke kom x) jeg ville egenlig ringe på mer, og akkurat hvor , var ved de gule/oransje rekkehusa xD men kristine nekta, så vi gikk heller hjem t meg :) når vi kom hjem satt vi oss litt på dataen igjen ;p kristine kom på at ho skulle ringe emmi , så ho gjorde det. ho snakka i telefonen med han, mens jeg snakka med andre folk på msn. plutsjelig logga kristine på msn, selv om ho var her :S vi ante ikke hvem det kunne være, siden det er bare ho og jeg som kan passordet, og som du vet satt vi jo her. kristine sa at det kunne være faren , siden han hadde vært der før , eller andrea. kristine fikk melding at ho måtte hjem , og samtidig spurte ho om det var noen som satt på msn'en hennes. som svar fikk ho at det var faren x-D

når kristine hadde dratt satt jeg på den siste dvd'en av oth. selfølgelig kunne jeg ikke slå av dataen, så jeg snakka på msn samtidig som jeg så på oth ;p

nå har jeg vell tenkt å legge meg .. jeg ble litt sur på kristine ( igjen ) siden ho ikke ville si mellomnavnet t emmi ( ho ville kanskje, men fikk ikke lov ) selv om jeg egentlig viste det, men så klart har glemt det. men nå er vi vell bestevenner igjen, og vi skal t sommerland i morra :D
jeg skal også i party hos marielle i morra ;p så ja .. vi blogges når jeg kommer hjem fra alt ! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar