mandag 22. juni 2009

hjemme igjen :D

nå er jeg hjemme igjen ! :D vakke borte så lenge , men det er deilig og komme hjem igjen da :P
det ble mye reising, og mye fram og tilbake ;- p når vi kom til flyplassen i skotland, måtte vi ta tog til glackow som er er en stor by, derfra hadde vi tenkt å ta buss til fort william , der vi skulle sove , men siden pappa ikke klarer og sjekke alt gikk det ikke bus , så vi måtte heller ta drosje ! vi satt over 2 timer i drosje, og da var det deilig og komme ut av den xp det var skikkelig trangt ogsånn , og jeg fikk vondt i ryggen -.- jaja , når vi endelig var framme , gikk vi ut og lette etter noe å spise :p siden det var så seint var det bare mac donnals som var oppe, men det gikk greit :D vi var inne på hotellrommet resten , eller rommet da ;-p
på fredagen tok vi hogwarekspressen :D det er det toget harry potter og dem kjørte i på filmene :- D det var morsomt ! <33 kjørte på den derre broa , som dem kjører over i 2'ern :D
på lørdag gikk vi rundt i byen , og kikka , og senere reiste vi til glackow med tog. der skulle vi sove en natt . der spiste vi mat , og gikk litt i byen før vi gikk på hotellet :D
på søndag forsatte vi å gå i butikker . vi trodde egentlig at det var stengt siden det var søndag, men det var det altså ikke x) senere reiste vi igjen med tog til et elleraent sted , prestwik eller no surr xp der skulle vi også sove en natt . det var fordi det var nærme flyplassen ;P
på mandag måtte jeg stå opp 5 eller no -.- klokka halv 6 gikk vi til flyplassen . flyet gikk 07.10 . tidlig ;/ det var en grei flytur hjem , og nå er jeg glad for å være hjemme :D vi har tatt veldig mye tog , og reist mye , men det har vært gøy ! vi har sett mye :D

etterpå nå, skal jeg være med monica og kristine til tinnemyra :D <3 etterpå tenker jeg at jeg skal på fotballtrening :D jeg har noen bilder fra turen som jeg kan legge ut etterpå :p
vi snakkes da ! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar