tirsdag 30. juni 2009

syvsover

serr, jeg pleier egentlig aldri og sove så lenge. eller jeg kan jo sove til halv 12 ogsånn da , hvis jeg er oppe lenge , men ikke hele dagen xp jeg maser alltid på kristine, for at ho er en syvsover xp , for det er ho ! ;) men i dag var jeg det selv ! jeg våkna og så på mobilen , og da var klokka 13:57b :o jeg tror jeg fikk litt sjokk , for først begynte jeg å lure på om klokka var feil , men så hørte jeg at ingen var hjemme, så jeg gikk og så på klokka på kjøkkenet, og da viste det seg at klokka var så mye xp så lenge kunne jeg aldri trodd at jeg skulle sovi , men det gjorde jeg vist ;-p jeg la meg ikke særlig seint heller, pappa masa sånn at jeg ikke kunne sitte oppe hele natta, så jeg måtte legge meg :C men jaja , det var jo deilig å sove så lenge da , men lixxm veldig mye av dagen ble brukt opp på å sove x]

men vi blogges :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar