lørdag 13. juni 2009

Tivoli :D <3

I dag var jeg å kristine på tivoli :D vi tok mange karuseller, eller ikke mange, men mange ganger de samme lixxm. først tok vi kaffekoppen, så en sånn aen greie, og så kaffekoppen igjen, og så en sånn annen greie der igjen, og tilslutt kaffekoppen. jeg ble utrolig kvalm av alle snurringene ogsånn -.- :p vi hadde brukt opp pengene, så vi bestemte oss for å gå litt oppover i gatene og se. vi hørte noen spille og synge så vi gikk for å se. ho som sang var skikkelig flink :D etterpå kom det flere som sang og spilte :D vi så heidi og ragna, også gikk vi litt lenger ned. Marie og Ragna skulle spille piano, og Jon eilev skulle spille gitar :D det var mange andre å da , men de kan jeg ikke navnet på ;-p vi så også thiti, og malene, og deretter monica, malin gt, celine og ingvild :D kristine satt seg med dem, mens jeg satt meg med malene og de :- D da de var ferdige kom det noen andre, og så skulle liv, hanna og mari danse balett :D det så vi på, så gikk vi. vi gikk tilbake til tivoliet. jeg hadde ikke penger så jeg så på de andre. malene lånte penger av monica så ho ble med å ta karusellene. vi var der ganske lenge før vi ble henta av faren til kristine. når jeg kom hjem satt jeg meg på dataen, og her sitter jeg enda :P eller jeg har spist også da .
nå snakker jeg på msn, ser på hannah montana, skriver her i bloggen min. nå skal jeg sette på musikken igjen, sånn var ferdig :D <3

foresten ropte mamma på meg, jeg må henge opp en klesvask nå , så vi snakkes :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar