lørdag 13. juni 2009

Lenge siden

nå er det noen dager siden jeg har skrivd. jeg må bare beklage det, men jeg har helt glemt det ! jeg har heller ikke hatt så mye tid når jeg tenker meg om :P jeg kunne nå egentlig skrivd litt om hva jeg har gjort, men får å være ærlig husker jeg ikke. jeg vet jeg har gjort noe, men husker bare ikke hva. jeg var med kristine en dag tror jeg. det jeg husker da er at på torsdagen var vi på sån MOT ting på skolen. vi spilte vollyball, hadde fotball bosja eller noe, og noe annet sur. vi skjøyt sånn ball for å se hvor hardt vi sparka. jeg sparka 54. egenentlig ikke så bra, men samma det. det var kjempe gøy der. etterpå var jeg, heidi, marielle og ragna på butikken og kjøpte is. det var kjempe varmt ute , og det var deilig med is da :P senere spilte jeg kamp . det ble 2-2. egentlig litt kipt. vi leda 2-0 i hele første om gang , og vi hadde tusen sjangser som vi bomma på i andre omgang. bra det ble uavgjort da og at vi ikke tapte. på fredagen. ja hva gjorde jeg da? jeg viste det jo før jeg gikk å spiste , men nå husker jeg ikke igjen -.- samma det da :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar