søndag 7. juni 2009

Telt med Eirin :- D <3

i går/i natt sov jeg i telt i hagen til eirin jenta mi :D <3 vi kjøpte masse godteri, og koste oss skikkelig ;- pp . jeg ble veldig hyper da , som vanlig :D mona blir hyper av godterii xD plutsjelig fikk jeg lyst til å kile eirin. det går ikke ann å være mer kilen enn eirin , og det er helt sant! xp jeg kilte ho, og ho hylte, og ropte at jeg voldtok ho :PPP også var vi på msn, også skrev ho det til kristine da, også sa ho at det måtte være voldtattsmiddel i kjærligheten jeg spiste. det var lættis delux. jeg tror jeg var hyper nesten hele kvelden :D å jo feresten! det var lite strøm på dataen da, også bestemte vi oss for å logge av, så vi sa hade på msn ogsånn , og logga av. men så fant vi ut at det var en halvtime igjen eller no, og isteden for å logge på msn igjen, bestemte hun seg for å tegne meg som en fisk xDDDD jeg har blitt en hyperaktiv gullfisk, så da vet dere det også! :-p men så måtte vi legge oss, eller kl 12 sa eirin at vi kanskje burde legge oss , siden vi måtte opp tidlig i morra. vi gikk inn å stelte oss ogsånn, men vi la oss ikke. vi satt oppe til 2 eller no, før vi sovna. lixxm vær gang vi sa natta, så begynte vi å snakke igjen, om masse ting, men til slutt sovna vi da ! ;- D
det var så utrolig gøy eirin, jeg elsker deg sinsykt høyt jenta mi, du er min for evig <33333

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar