søndag 7. juni 2009

SommarLand :D <3

I dag var jeg, eirin, kristine og linn i sommarland :D jeg og eirin måtte stå opp kvart på 8 siden pappa skulle komme med badetøyet mitt. men han kom ikke før litt over 8! vi måtte skrive ut sånn greie sia jeg skulle ha sesongkort, også bestemte eirin seg for at ho også burde ha det, og da bestilte vi til ho også ;-pp det tok litt tid da , også ser eirin på kl, også er den allerede kvart på 9, og faren til kristine kom å henta oss haøv 10. vi måtte lixxm skynde oss skikkelig. vi kledde på oss , også spiste vi ogsånn. eirin var skikkelig rask. ho hadde spist opp 2 brødskiver før jeg hadde spist opp 1. jeg har en liten unnskyldning da :P jeg skulle fylle vann, også ble jeg litt sur på isbitene xp det tok jo litt tid x-p også bestemte vi oss for at eirin bare skulle gå å pusse tenna, for da gikk det raskere. så jeg ble sittene alene på kjøkkenet jeg da :( neidaa :P eller jeg ble det, men det gjorde ingen ting. etterpå pussa jeg tenna, også gredde vi oss, også kom faren til kristine. litt forsent, 2 min eller no , haha xD også måtte vi hente linn . så var vi endelig klar til å dra :D når vi kom til sommarland skifta vi, også gikk vi til strømmen. bølga kom like etterpå, flakt :D etter vi hadde vi hadde vært der en stund, tok vi mot i brøstet. jeg og linn tok den sammen <33 den er utrolig morsom. når vi kom ned da , så venta vi på kristine og eirin. også kunne vi høre eirin skrike skikkelig høyt da. også sa jeg: det er ikke eirin i hver fall, og linn bare: nei, vi kan ikke høre hvem som kommer xD hahaha.. da de kom ned, spiste vi mat. jeg og eirin hadde med niste , mens linn og kristine måtte kjøpe. mens vi spiste ble det utrolig kaldt, og vi måtte gå og ta på oss gensere. vi gikk litt rundt, også kjøpte vi sokkerspinn. da begynte det og regne :-(( det ble skikkelig kaldt og sånn. vi gikk og kledde på oss, og da vi hadde gjort det slutta det og regne, typisk! men det var forsatt kaldt da. vi satt på med toget/bussen og kjørte til lekeland, der vi sklei. jeg skulke filme at kristine sklei i sklia , også da jeg begynte å filme, begynte ho å snakke med eirin :P men ho sklei ettervært. det var sånn vanndam i bånd, og kristine klarte så vidt og komme seg unna :-p men like heldig var ikke linn! ho sklei rett oppi vanndammen xD vi gikk opp igjen da, også var det sånn sklie som gikk rundt og rundt, og den ville jeg, eirin og linn ta, men det var så møkkete og vått der. men smarte eirin kom på en ide vettu, vi skulle skli på beina, og det gjorde vi. men så klarte ikke linn det da , og ho sklei på rompa og da gikk det mye fortere . også kræsja ho i meg, så jeg kjæsja i eirin. vi ble våte i rompa ! slemme linn -.- :P faren til linn kom å henta oss, og vi reiste hjem. jeg ble med hjem til eirin, for å hente tinga mine. etterpå satt jeg på med foreldrene til eirin hjem :D så jeg slapp å gå , hehhe :P

når jeg kom hjem satt jeg på dataen ogsånn , også kom jeg på at jeg skulle sende melding til Nora :D også kom noraa <3 også rett etterpå gikk vi til ho, siden det ikke var noe å gjøre her. hos nora var vi på rommet, så på tv, drakk smothie og sånn :P også gikk vi ut og lekte dingis xD vi ringte på til en sånn mann, også gjemte vi oss ende uttafor gjerde. også så vi at han åpna, og da satt vi oss ned, så han ikke skulle se oss. men så begynte han og bjeffe, og vi skvatt noe jævli. vi begynte å hyle og løpe xD også gikk vi bortover da, også ropte mannen på oss, og spurte om en badeball var vår . vi sa jo selfølgelig nei, og hadde tenkt til å forsette og gå, men han ropte på oss igjen., også sa han at han ikke var farlig, og vi ikke trengte å løpe :P vi lo litt , og forsatte å gå. men så begynte det å regne -.- mora til nora kom forbi da, også satt vi på med ho. når vi kom til nora lagde vi kakao, også grisa nora "litt" x-DD men så fikk nora meg til å le hele tiden, så det var skikkelig vannskelig å drikke.. :P men jo. Nora drakk kakao da, også begynte ho å le eller no , også kom det kakao ut av nesa på hennes x-pppppppppppppppppppppppppp hahahahhahahah, lol :D:D:D ja, etterpå gikk vi på rommet, også måtte jeg hjem :D <3

det har vært en utrolig morsom dag i dag :D , selv om det har vært litt teit vær, når det begynte å regne . men pytt pytt , det kommer jo flere dager. både jeg, eirin , linn og kristine kjøpte sesongkort, så vi skal reise dit mange ganger :DDDDDD jeg elsker dere, alle sammen <333333333333

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar